Meld aan met Google+ or

Alles wat je wilt weten over TastyClub

Lidmaatschap en Betaling

  • Wat is de TastyClub pas precies?
    TastyClub is dé pas om heerlijk uit eten te gaan met 25% korting bij een groot aantal restaurants in Nederland. De pashouder krijgt korting over de gehele rekening (eten en drinken) van maximaal 4 personen.
  • Kan ik vanavond al uit eten?
    Ja, je kunt de app met de kortingspas direct dezelfde dag al gebruiken.
  • Hoe vaak kan ik uit eten met de TastyClub pas?
    Met de TastyClub pas kun je zo vaak uit eten als je wilt, zo lang je lidmaatschap geldig is.
  • Op welk gedeelte van het menu is de korting van toepassing?
    In tegenstelling tot vele andere kortingsacties biedt TastyClub korting op het hele menu inclusief dranken. Met uitzondering van reeds bestaande acties geldig op dat moment.
  • Welke producten kan ik met de TastyClub pas kopen?
    U kunt bij elk aangesloten restaurant terecht met uw TastyClub pas, waarbij u 25% korting ontvangt. U kunt uw pas gebruiken voor een lunch of een diner. Kijk op de restaurantprofielen voor o.a. de openingstijden en de dagen dat het restaurant korting geeft.
  • Is mijn TastyClub pas persoonsgebonden of mag ik deze uitlenen ook al ga ik zelf niet mee uit eten?
    De TastyClub pas is persoonsgebonden en staat geregistreerd op uw naam en daarom is het niet mogelijk om uw kaart uit te lenen.
  • Zijn de prijzen inclusief BTW?
    Alle prijzen op www.tastyclub.nl zijn inclusief BTW.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Via www.tastyclub.nl/prices plaats je een bestelling. Nadat je je gegevens hebt ingevoerd kun je via de betaalknop betalen met iDeal. Mocht je een groepsbestelling of zakelijke bestelling willen plaatsen is het mogelijk via factuur te betalen. Je bestelling wordt per email bevestigd.
  • Kan ik ook meerdere TastyClub kortingspassen bestellen?
    Ja, het is mogelijk om meerdere kaarten tegelijk te bestellen. Je kunt dan contact opnemen met ons via info@tastyclub.nl.
  • Wat gebeurt er nadat ik een TastyClub lidmaatschap heb aangeschaft?
    Direct na aankoop van het lidmaatschap download je de TastyClub app via je telefoon en log je in met het gekozen e-mailadres en wachtwoord. Vanaf dat moment ben je in het bezit van de digitale TastyClub kortingspas.
  • Hoe blijf ik op de hoogte van nieuwe TastyClub restaurants?
    Om op de hoogte te blijven van ons snelgroeiende restaurantnetwerk volg je TastyClub op social media (Facebook, Twitter en Instagram), op deze manier mis je geen enkel restaurant.
  • Hoe weet ik tot wanneer mijn TastyClub pas geldig is?
    Op je TastyClub pas op de app staat een geldigheidsdatum. Na deze datum is de TastyClub pas niet meer geldig. In de app vind je onder ‘Profiel’ ook de einddatum van je TastyClub pas. De pas wordt niet automatisch verlengd.
  • Heb ik bedenktijd / het recht op herroeping?
    U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u de dienst heeft gekocht. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijv. schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Het formulier vindt u hier: http://bit.ly/1NBBSzQ. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping: Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. U bent alleen gehouden de eventuele kosten te betalen, indien u reeds gebruik heeft gemaakt van de dienst. Heeft u al een keer korting ontvangen, dan zal dat kortingsbedrag worden afgetrokken van het door u terug te ontvangen bedrag.
  • Ik heb een klacht
    Heb je een klacht over de TastyClub of over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via info@tastyclub.nl. Je ontvangt direct een ontvangstbevestiging en wij zullen binnen 5 werkdagen inhoudelijk reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kortingen en het proces

  • Hoe werkt het?
    Na aanschaf van het TastyClub lidmaatschap via de website, installeert u de app op de mobiele telefoon en klikt u op LOGIN met uw geregistreerde e-mailadres en wachtwoord. U kunt tevens het lidmaatschap direct via de app aanschaffen. In dit geval download u direct de app, REGISTREERT u zich en kiest u een lidmaatschap naar keuze. Klik op ‘’In de buurt’’ om de dichtstbijzijnde locaties te zien of klik op ‘’Restaurants’’ om het gehele TastyClub aanbod te zien. Wanneer u een restaurant gekozen heeft maakt u telefonisch een reservering onder vermelding van de TastyClub kortingspas. Wanneer u zich in het restaurant bevindt gaat u naar het restaurantprofiel op de app en klikt u op ‘’Gebruik pas’’. Uw digitale kortingspas verschijnt op uw scherm. Laat vervolgens de persoonlijke pas op uw telefoon zien aan de bediening. U en uw gezelschap ontvangen 25% korting op de gehele rekening (max. 4 personen).
  • Wat is de korting die TastyClub leden ontvangen?
    De korting bedraagt 25% over de gehele rekening, inclusief dranken.
  • Waarom is het nodig van tevoren te reserveren?
    Om er zeker van te zijn dat er plek is in het restaurant en zodat het restaurant er van op de hoogte is dat je gebruik maakt van de pas. Op deze manier ben je er zeker van dat je de voordelen van de TastyClub pas benut.
  • Gelden er beperkingen voor het te besteden bedrag of zijn er nog andere voorwaarden?
    Nee u kunt van het menu bestellen wat en hoeveel u zelf wilt. Er gelden geen voorwaarden op het bedrag dat u besteed, de menu keuze of beperkingen op hoe vaak u de pas per dag kunt gebruiken. De TastyClub kortingspas is geldig voor een tafel van maximaal 4 personen.
  • Wanneer kan ik gebruik maken van mijn TastyClub lidmaatschap?
    Op de aangegeven kortingsdagen en openingstijden op het restaurantprofiel. Het kan zijn dat de kortingspas niet geldig is in combinatie met andere kortingsacties of op feestdagen. Dit verschilt per deelnemend restaurant.
  • Voor welke smartphones is de TastyClub app beschikbaar?
    U kunt de TastyClub app downloaden op iPhones vanaf versie iOS 8.0 of nieuwer en Android toestellen met software 4.2 of nieuwer. Daarnaast kunt u de app ook op uw tablet downloaden. Let op: De TastyClub app is niet beschikbaar voor Windows phones.
  • Is de TastyClub pas ook geldig tijdens feestdagen?
    Dit varieert per restaurant. Neem hiervoor contact op met het betreffende restaurant.
  • Het maximaal aantal personen is 4. Nu wil ik uit eten met 6 personen, mag dit?
    Uiteraard is het mogelijk om met meer mensen te eten dan het maximale aantal personen waarop de korting van toepassing is. Wanneer je bijvoorbeeld met 6 personen gaat eten, krijgen dus 4 personen 25% korting en 2 personen betalen de normale prijzen.
  • Ik ken een leuk restaurant die nog niet op de website staat. Hoe kan ik deze tip doorgeven?
    Al uw tips en suggesties zijn van harte welkom en deze kunt u doorgeven middels het contactformulier. Wij zullen ons best doen hen aan te sluiten bij de TastyClub.
  • Wie betaalt eigenlijk de korting die ik krijg?
    De korting wordt betaald door het restaurant. In ruil daarvoor krijgt het restaurant meer nieuwe klanten op de kortingsdagen.
  • Hoe kan ik TastyClub bereiken als ik vragen of klachten heb?
    Je kunt ons bereiken door het contactformulier in te vullen of door ons een mail te sturen naar info@tastyclub.nl.

Voor partners

  • Wat is TastyClub?
    TastyClub is de eerste horecakortingsclub van Nederland. Wij ondersteunen lokale bedrijven door hen de mogelijkheid te geven een sterke en langdurige relatie met hun klanten op te bouwen.
  • Hoe word ik een partner?
    U kunt telefonisch contact opnemen (020 3373 177) of ons een e-mail sturen naar info@tastyclub.nl voor meer informatie.
  • Hoe werkt het?
    Het is heel eenvoudig! Wij voegen uw restaurant toe aan ons restaurant netwerk en stellen onze leden hiervan op de hoogte. Wanneer zij arriveren in uw restaurant controleert u de digitale kortingspas op de telefoon van de gast. Verstrek hierna 25% korting aan het TastyClub lid.
  • Wat zijn de voorwaarden om een TastyClub partner te worden?
    TastyClub is een unieke dinerclub, daarom streven wij ernaar onze leden alleen de beste kwaliteit service aan te bieden. We verwachten dat al onze partners alle TastyClub leden als gewaardeerde gasten behandelen en de hoogste kwaliteit service aanbieden.
  • Hoeveel korting bied ik aan?
    De minimale korting die onze partners aanbieden bedraagt 25%. Iedere partner is uiteraard vrij om hogere kortingen aan te bieden om daarmee meer klanten aan te trekken en het etablissement aantrekkelijker te maken.
  • Is er een maximaal aantal gasten dat een TastyClub lid mee mag brengen?
    De korting is geldig voor maximaal 4 personen.
  • Hoeveel kost het om TastyClub partner te worden?
    Een TastyClub partnerschap is absoluut gratis.
  • Moeten TastyClub leden de partners van te voren informeren over hun komst?
    Er wordt aan TastyClub leden gecommuniceerd van tevoren te reserveren, zodat het zeker is dat er een tafel beschikbaar is.
  • Waar geldt de korting op?
    TastyClub leden krijgen korting op de gehele menukaart, inclusief drankjes. Partners kunnen er echter voor kiezen om speciale aanbiedingen, waar reeds een korting op geldt, uit te sluiten.
  • Kan mijn restaurant sommige dagen of tijden uitsluiten voor een korting?
    Ja, als partner kun je besluiten om bepaalde dagen uit te sluiten van TastyClub korting.
  • Waarom geeft een TastyClub partner korting?
    In ruil voor de korting biedt TastyClub: (1) nieuwe klanten die het bedrijf en de prestaties verbeteren, u komt op onze restaurant map te staan die gasten helpt u gemakkelijk te vinden (2) ondersteuning bij het binden van klanten en het bewerkstelligen van duurzame klantrelaties, (3) gratis promotie via de website, sociale media en de app, hierin staat alle benodigde informatie over je bedrijf, zoals locaties, contactgegevens, soort keuken, menu, foto’s, recensies en beoordelingen van bezoekers.